اولین همایش تجارت فناوری

۱۸ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۰:۱۹ کد : ۳۹۷۴۳ اخبار
تعداد بازدید:۳۹
اولین همایش تجارت فناوری

شبکه فن بازار ملی ایران با حمایت معاونت علمی فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری و با هدف شبکه‌سازی بازیگران توسعه تجارت فناوری، بررسی آخرین دستاوردهای تجارت فناوری، بررسی موانع و چالش های تجارت فناوری، و ارائه راهکارهایی در جهت تحقق اقتصاد دانش بنیان، اولین همایش تجارت  فناوری را با حضور کلیه نقش‌آفرینان این حوزه در کشور برگزار می‌کند.

تجارت فناوری به مجموعه‌ای از فعالیت‌ها، روش‌ها و استراتژی‌های مرتبط با خرید، فروش، انتقال و تجاری‌سازی فناوری‌ها و نوآوری‌ها اطلاق می‌شود؛ و با توجه به رشد اکوسیستم نوآوری کشور در قسمت‌های توسعه فناوری و محصول، خلا پرداختن به این موضوع احساس می‌شد بنابراین این رویداد برای اولین بار در کشور به صورت تخصصی پرداخته خواهد شد.

در این همایش قانون‌گذاران و صاحب‌نظران، کارگزاران دارایی فکری و فن‌بازارها، شرکت های دانش‌بنیان، فناوران و پژوهشگران،صاحبان صنایع و موسسات تامین مالی،به ارائه آخرین دستاوردها و تجربیات خود در حوزه دارایی های فکری می پردازند.

بخش‌های مختلف همایش شامل : سخنرانی‌های کلیدی و تأثیرگذار ارائه مطالعات، تجربیات، یافته‌ها و مقالات با موضوع تجارت فناوری نشست‌های تخصصی مرتبط با زیست بوم تجارت‌ فناوری کارگاه‌های آموزشی نمایشگاه نقش‌آفرینان محوری حوزه تجارت فناوری می باشد.

این همایش در تاریخ یکشنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ در سالن همایش های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار خواهد شد. با ثبت نام در این همایش کلیه بخش‌ها پوشش داده میشود و نیازی به ثبت‌نام جداگانه برای کارگاه ها، رویدادها و... نیست.

در این میان کانون مدیریت دارایی های فکری اقدام به برگزاری کارگاه های مدیریت و ارزش گذاری دارایی های فکری نموده است .  سرفصل‌های این کارگاه ها شامل : بررسی نکات، قوانین،مجوز،و استاندارد های جهانی مهم در تنظیم قرارداد داریی فکری  سرمایه‌گزاری و تأمین مالی برای تجاری‌سازی فناوری‌های نوین  شیوه مدیریت و استراتژی قراردادهای دارایی فکری و ضرورت اجرای آن  روش‌های ارزشگذاری داریی‌های فکری می باشد.

همچنین مدرسین این دوره شامل : 
 دکتر محمدهادی میرشمسی / مدیرعامل موسسه حقوقی مهسام آی پی و عضو هیأت علمی دانشگاه علامه طباطبائی
 دکتر میثم دهقانی منش / مدیرعامل  تأمین مالی جمعی هم آشنا و عضو هیأت مدیره شرکت سرمایه گذاری سهم آشنا
 دکتر محمدرضا بختیاری/ متخصص مدیریت دارایی های فکری
 سید حامد کاظمی / هم بنیانگذار ایوان فناوری و نوآوری افرا می باشد.

تاریخ برگزاری این دوره  روز یکشنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۵ تا ۱۷ می باشد. 

هزینه ثبت نام در این همایش 500 هزار تومان می باشد که می توانید با وارد نمودن کد IPMC از 50 درصد تخفیف ویژه کانون بهره مند شوید.

برای ثبت نام در این دوره می توانید از طریق لینک زیر اقدام نمایید:

B2n.ir/q10716

جهت اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:

 ۰۲۱-۷۶۲۵۱۲۲۴

۰۹۳۶۲۹۹۲۴۶۹

کلید واژه ها: مرکز مالکیت فکری دانشگاه تهران


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.