اطلاعیه: برنامه ترویجی «طعم مالکیت فکری»- سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ (آشنایی با مالکیت فکری و حمایت‌های کانون)

کارگاه «آشنایی با مالکیت فکری و حمایت‌های کانون» سه شنبه ۲۸ فروردین ماه ۱۴۰۳، از ساعت ۱۴ الی ۱۶، در قالب وبینار به صورت «رایگان» برگزار خواهد شد.
۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۵:۱۷ کد : ۴۰۶۹۸ اخبار
تعداد بازدید:۱۲۷
اطلاعیه: برنامه ترویجی «طعم مالکیت فکری»- سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ (آشنایی با مالکیت فکری و حمایت‌های کانون)

سه‌شنبه‌های با طعم مالکیت فکری وبینارهای آموزشی با هدف آگاهی عمومی برای گروه‌های مخاطب دانشگاهی و کسب و کار، با موضوعات متنوع مالکیت فکری و حمایت‌های آن از قبیل: کپی‌رایت، هوش مصنوعی، استراتژی، مدیریت و ارزش‌گذاری دارایی‌های فکری و قراردادها به صورت برخط هر سه‌شنبه ساعت ۱۴-۱۶ به صورت رایگان برگزار و گواهی حضور صادر خواهد شد.

متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در خصوص هرکدام از سرفصل‌های برنامه بهار شامل: مالکیت فکری و حمایت‌های کانون، مالکیت فکری برای حفاظت از هوش مصنوعی، کپی‌رایت در بستر اینترنت، فرآیند تبدیل نام کسب و کار به یک علامت تجاری، آیا ثبت اختراع در ایران ارزش دارد؟، ارزش‌گذاری و تحلیل مالی کسب و کارهای نوپا، تأمین مالی دارایی‌های فکری، سیاست مالکیت فکری یک الزام در استراتژی و آشنایی با قراردادهای اعطای مجوز بهره‌برداری به وب سایت کانون مدیریت دارایی‌های فکری مراجعه کنند.

همچنین این وبینارها به صورت هدفمند و در امتداد یکدیگر طراحی شده‌اند تا مخاطبان با شرکت در این سلسله وبینارها، بتوانند با مبانی اولیه مالکیت فکری در مسیر مدیریت دارایی‌های فکری خود آشنا شوند.

 

سرفصل‌های عنوان کارگاه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ (آشنایی با مالکیت فکری و حمایت‌های کانون)

  • مقدمه‌ای بر مالکیت فکری
  • انواع مالکیت فکری
  • تعریف اختراع، پتنت و الزامات ثبت اختراع
  • شرایط احراز پتنت
  • اجزا و ساختار پتنت
  • معاهده PCT
  • معرفی خدمات کانون مدیریت دارایی‌های فکری

 

لذا خواهشمند است برای ثبت نام به لینک زیر مراجعه فرمائید.

https://patentoffice.ir/workshop/358

 

 

 

کلید واژه ها: مالکیت فکری دانشگاه تهران


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.