اطلاعیه: برنامه ترویجی «طعم مالکیت فکری»- سه شنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۳ ((نقش مالکیت فکری در توسعه کسب و کار‌‌‌‌‌‌‌))

کارگاه «نقش مالکیت فکری در توسعه کسب و کار‌‌‌‌‌‌‌» سه‌شنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۳، از ساعت ۱۴ الی ۱۶، در قالب وبینار به صورت «رایگان» برگزار خواهد شد.
۱۳ تیر ۱۴۰۳ | ۱۴:۲۸ کد : ۴۲۴۴۵ اخبار
تعداد بازدید:۴۳
اطلاعیه: برنامه ترویجی «طعم مالکیت فکری»- سه شنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۳ ((نقش مالکیت فکری در توسعه کسب و کار‌‌‌‌‌‌‌))

سه‌شنبه‌های با طعم مالکیت فکری وبینارهای آموزشی با هدف آگاهی عمومی برای گروه‌های مخاطب دانشگاهی و کسب و کار، با موضوعات متنوع مالکیت فکری و حمایت‌های آن به صورت برخط هر سه‌شنبه ساعت ۱۴-۱۶ به صورت رایگان برگزار و گواهی حضور صادر خواهد شد.

در برنامه تابستان، کارگاه‌ها با سرفصل‌هایی از قبیل: ارزش‌گذاری و تحلیل مالی کسب و کارهای نوپا، نقش مالکیت فکری در توسعه کسب و کار‌‌‌‌‌‌‌، قراردادهای مالکیت فکری‌‌‌‌‌‌‌، نقش حقوق مالکیت فکری در فضای مجازی‌‌‌‌‌‌‌، مدیریت دارایی‌های فکری در آثار علمی و هنری‌‌‌‌‌‌‌، چالش‌های ارزش‌گذاری دارایی‌های فکری‌‌‌‌‌‌‌، انتقال و مجوز‌های دارایی‌های فکری‌‌‌‌‌‌‌، جذب سرمایه برای اختراعات‌‌‌‌‌‌‌، علامت تجاری در عصر دیجیتال‌‌‌‌‌‌‌، مالکیت فکری کارآفرینی در فضای مجازی و روش‌های تأمین مالی دارایی‌های فکری، برگزار می‌شود.

همچنین این وبینارها به صورت هدفمند و در امتداد یکدیگر طراحی شده‌اند تا مخاطبان با شرکت در این سلسله وبینارها، بتوانند با مبانی اولیه مالکیت فکری در مسیر مدیریت دارایی‌های فکری خود آشنا شوند.

 

سرفصل‌های عنوان کارگاه ۱۹ تیر ۱۴۰۳ (نقش مالکیت فکری در توسعه کسب و کار‌‌‌‌‌‌‌)

  • تغییرات نمایی حوزه فناوری
  • چشم‌انداز پیش‌روی فناوری و نوآوری
  • نقش مالکیت فکری در توسعه کسب و کار
  • استراتژی نوآوری
  • استراتژی مالکیت فکری

 

 

برای ثبت نام اینجا کلیک کنید.

کلید واژه ها: مالکیت فکری دانشگاه تهران


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.